Skip to main content

Automatizovat jde i předávání zásilek. 5 důvodů pro

5.10.2021

Vyřizování kurýrů, přebírání a odesílání zásilek a předávání materiálů – rutinní činnosti, které zaměstnávají recepce v administrativních budovách, rezidenčních komplexech a často i členy týmu ve firmách. Dnes už však existují technologie, které se o odbavení zásilek postarají za vás. Automaticky a bezobslužně.

Přebírání a odesílání zásilek bývá jedním z posledních argumentů pro fyzickou přítomnost zaměstnanců na recepcích nebo v kancelářích. Poslední rok sice dal zelenou home-officům a flexibilní pracovní době, mnoho firem ovšem stále drží pozice v kancelářích či na recepcích právě kvůli administraci balíků, dopisů a dalších materiálů, které je nutné fyzicky převzít a zase předat dál. Tato rutinní a nekvalifikovaná práce (která obvykle nikoho příliš nebaví) stojí peníze, čas a vytváří prostor pro chybu, nehledě na jistá epidemiologická rizika při kontaktu s dalšími osobami.

5 výhod automatizovaného řešení

Technologie už přitom dnes dovedou zastat i tuto práci. Vedle bezobslužné recepce, která umí odbavit návštěvy, zařídit jejich proškolení BOZP nebo ověřit doklady, existuje i automatizované řešení pro odbavení zásilek, klíčů a dalších fyzických materiálů. To vám přinese hned několik zásadních výhod:

  • Ušetří práci až jednoho full-time zaměstnance
  • Předchází hromadění zásilek na recepci nebo podatelně
  • Vytváří bezpečné místo k bezkontaktnímu předání balíků, klíčů nebo dokumentů
  • Zvyšuje flexibilitu všech zúčastněných stran
  • Eliminuje problémy se ztracenými klíči a kartami

O všechno se postarají chytré úložné boxy Blocks, které fungují na základě velice intuitivního systému. Předávající strana (např. kurýr) jednoduše vybere box, který je svou velikostí vhodný pro danou zásilku a tu uloží do systému na telefonní číslo příjemce nebo přes rezervační kód e-shopu. V momentu, kdy box uzavře, přichází příjemci automatická zpráva, že na něj zásilka čeká. Vyzvednout si ji může, kdykoliv se mu to hodí, a to snadno pomocí PINu nebo jedním kliknutím v mobilní aplikaci. Samotné vyzvednutí trvá jen pár vteřin.

Minimum chyb, maximum pohodlí

Celý systém je maximálně jednoduchý a uživatelské rozhraní přívětivé. Díky tomu je prakticky nemožné udělat chybu, stejně tak jako zásilku ztratit. Boxy jsou totiž nepřetržitě monitorované a díky vzdálené správě lze v okamžiku zkontrolovat jejich stav. Snadné uložení a vyzvednutí zásilek pomocí PINu nebo mobilní aplikace přináší ještě jeden významný benefit – systém není vázán na fyzické klíče ani přístupové karty, čímž šetří náklady na jejich správu a zároveň navždy řeší typické potíže s jejich zapomínáním nebo ztrátou.

Elegantní řešení pro firmy i rezidenční bydlení

Z bezobslužného, automatizovaného vyřizování zásilek těží skoro každý. Řešení Blocks automatizuje procesy v administrativních prostorách, v oblasti rezidenčního bydlení, ale i v prostředí firem či škol. Nabízí možnost bezkontaktního příjmu a výdeje všech příchozích zásilek i možnost úschovy mezi kolegy, případně krátkodobé uložení osobních věcí návštěv. Systém tak významně zvyšuje hodnotu nemovitostí a komfort administrativních budov. Vzhled boxů lze přitom uzpůsobit prostorám, kde se nacházejí, ať už rozměry, materiálem nebo celkovým designem. Základem řešení je totiž chytrý software, který skříně ovládá. “Bloksy” navíc díky pravidelným aktualizacím nezestárnou, a tak si můžete být vždy jisti, že vaše firma disponuje tou nejnovější technologií.

Zásilky vždy v bezpečí

Skříňky jsou nonstop monitorované vzdálenou admin správou a opatřeny bezpečným elektronickým zámkem. Výdej je možný pouze po zadání správného PINu, nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Zásilky jsou tak v naprostém bezpečí. Řešení skýtá ještě jednu nezanedbatelnou výhodu pro zabezpečení: eliminuje totiž pohyb cizích osob po budově nebo v kancelářích.

Bezobslužný systém odbavení zásilek je praktický nástroj pro zaměstnance či nájemce, který zvyšuje komfort i zabezpečení a automatizuje procesy v rámci firmy nebo dokonce celé budovy. Řešení má navíc značný potenciál do budoucna. Rostoucí trend flexibilní pracovní doby a práce odkudkoliv (a zároveň stále častěji vyžadovaná „politika čistého stolu“) přinášejí do oblasti odbavení a ukládání zásilek nové požadavky. Bezobslužné řešení Blocks (které se skvěle doplňuje s automatizovanou e-recepcí Securitas) zařídí, že s nimi budete držet krok.

 

Kontaktujte nás ještě dnes

S čím vám můžeme pomoci? Napište nám zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře.

Vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů, které si můžete přečíst zde. Odesláním formuláře potvzujete souhlas s těmito zásadami.

Litujeme, ale tento prohlížeč není podporován. Chcete-li využívat naše webové stránky, zkuste použít novější prohlížeč, jako je Chrome, Safari, Firefox nebo Edge.